Implementarea activitatii 7 - Activitati de sprijin a sistemului de invatare la locul de munca, organizata in cadrul proiectului STAR – Știu, acÈ›ionez, reuÈ™esc prin stagii de practica!, cod SMIS 130515 Perioada: septembrie 2020 - august 2022
Incheiere proiect STAR – Știu, acÈ›ionez, reuÈ™esc prin stagii de practica!
AsociaÈ›ia Mereu pentru Europa, Asociatia Filanatropica Medical Crestina CHRISTIANA, Asociatia Dominou È™i Conversas Versáteis Lda., au derulat în perioada 01.09.2020 – 31.08.2022 proiectul “STAR – Știu, acÈ›ionez, reuÈ™esc prin stagii de practica!”, cod MySMIS 130515, care a avut ca obiectiv general cresterea participarii la programe de învatare la locul de munca a 185 elevi din învatamântul tertiar non-universitar din Dolj, prin stimularea dialogului si parteneriate cu angajatori din sectoarele economice cu potential competitiv identificate conform SNC si din domeniile de specializare inteligenta conform SNCDI in vederea realizarii stagiilor de practica, prin consiliere si orientare in cariera si prin activitati de sprijin a sistemului de invatare la locul de munca care sa faciliteze trecerea de la
Comunicat de presa: Incheiere proiect PRACTIC - Elevi pregatiti pentru piata muncii
2022-07-28
Asociația Mereu pentru Europa a derulat în perioada 03.08.2020 – 02.08.2022 proiectul “PRACTIC - Elevi pregătiți pentru piața muncii”, cod MySMIS 130606, implementat în parteneriat cu Liceul Tehnologic UCECOM “SPIRU HARET” Craiova și Conversas Versáteis Lda.
Prin implementarea proiectului s-au atins următoarele rezultate:
- 210 elevi consiliați profesional în realizarea unui plan de cariera și în vederea găsirii unui loc de muncă;
- 210 elevi participanți la stagii de practică;
- 1 mediu de practică creat de care au beneficiat cel puțin 50 elevi/an de studiu;
- 40 elevi au beneficiat de programe de internship cu durata de o săptămână la angajatori din Portugalia;
- 2 competiții profesionale cu premii pentru 30 de elevi; - 3 tabere de dezvoltare personală pentru 62 elevi;
- 16 parteneriate sustenabile între unitățile de învățămănt de la care provin elevii
Demarare proiect: PERFORMER – Programe de formare pentru angajați performanți
Asociația Mereu pentru Europa și SC ISOTRAD CONSULTING SRL derulează în perioada 01.04.2021 – 31.03.2023 proiectul “PERFORMER – Programe de formare pentru angajați performanți”, cod MySMIS 135484, care are ca obiectiv general creșterea participării adulților la programe de formare profesională continuă la nivelul regiunii Sud-Vest Oltenia prin implicarea a a 665 angajați, dintre care peste 30% cu nivel scăzut de calificare, peste 40 de ani sau care provin din zone rurale defavorizate, în activități de consiliere și în programe de formare profesională pentru dezvoltarea carierei prin activități suport menite să conștientizeze importanța învățării pe tot parcursul vieții.
Rezultatele așteptate:
- O campanie de informare si constientizare care promoveaza importantei formarii profesionale si
Anunț selecție grup țintă al proiectului POCU/633/6/14/130606 PRACTIC-elevi pregatiti pentru piata muncii
2020-10-06
Asociatia Mereu pentru Europa, Conversas Versáteis Lda. si Liceul Tehnologic UCECOM "Spiru Haret" Craiova, implementează în perioada 03 august 2020 – 02 august 2022 proiectul POCU/633/6/14/130606 - PRACTIC-elevi pregatiti pentru piata muncii. Proiectul este finanÅ£at prin Programul OperaÅ£ional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară 6 - EducaÈ›ie È™i competenÈ›e È™i are ca obiectiv general creÈ™terea participării la programe de învățare la locul de muncă pentru 185 elevi din învățământul secundar È™i terÈ›iar non-universitar din Dolj, prin stimularea dialogului È™i încheierea de parteneriate cu agenÈ›i economici pentru realizarea stagiilor de practică, prin consiliere în carieră È™i prin activități de sprijin a sistemului de învățare la locul de muncă pentru a facilita trecerea de la educaÈ›ie la muncă a celor 185 elevi È™i angajarea a 39 dintre ei.
Comunicat de presă - Demarare proiect STAR - Știu, acționez, reușesc prin stagii de practica!
2020-09-14
AsociaÈ›ia Mereu pentru Europa, Asociatia Filanatropica Medical Crestina CHRISTIANA, Asociatia Dominou È™i Conversas Versáteis Lda., derulează în perioada 01.09.2020 – 31.08.2022 proiectul “STAR – Știu, acÈ›ionez, reuÈ™esc prin stagii de practica!”, cod MySMIS 130515, care are ca obiectiv general cresterea participarii la programe de învatare la locul de munca a 185 elevi din învatamântul tertiar non-universitar din Dolj, prin stimularea dialogului si parteneriate cu angajatori din sectoarele economice cu potential competitiv identificate conform SNC si din domeniile de specializare inteligenta conform SNCDI in vederea realizarii stagiilor de practica, prin consiliere si orientare in cariera si prin activitati de sprijin a sistemului de invatare la locul de munca care sa faciliteze trecerea de la educatie la munca a celor 185 elevi si angajarea a 39 dintre ei.
Incheiere proiect COMPETITIV - Studenti competitivi pe piata muncii in Regiunea Sud-Vest Oltenia
2020-08-14
AsociaÈ›ia Mereu pentru Europa împreună cu SC Professional Consulting SRL a derulat în perioada 4 iunie 2018 – 20 august 2020 proiectul COMPETITIV - Studenti competitivi pe piata muncii in Regiunea Sud-Vest Oltenia, cod MySMIS 109272, care a avut ca obiectiv general cresterea numarului absolventilor de in-vatamant tertiar universitar (ISCED 5-6) din regiunea Sud-Vest Oltenia care isi gasesc un loc de munca, prin facilitarea accesului la activitati de invatare la un potential loc de munca din sectoare economice cu potential competitiv si do-menii de specializare inteligenta pentru un numar de 150 studenti, prin crearea si consolidarea de parteneriate relevante cu agajatori si prin furnizarea de servicii de consiliere si orientare profesionala care sa le asigure competente solicitate pe piata muncii.
Comunicat de presă: Demarare proiect PRACTIC - Elevi pregătiți pentru piața muncii
2020-08-12
AsociaÈ›ia Mereu pentru Europa, Liceul Tehnologic UCECOM “SPIRU HARET” Craiova È™i Conversas Versáteis Lda., derulează în perioada 03.08.2020 – 02.08.2022 proiectul “PRACTIC - Elevi pregătiÈ›i pentru piaÈ›a muncii”, cod MySMIS 130606, care are ca obiectiv general creÈ™terea participării la programe de învățare la locul de muncă pentru 185 elevi din învățământul secundar È™i terÈ›iar non-universitar din Dolj, prin stimularea dialogului È™i încheierea de parteneriate cu agenÈ›i economici pentru realizarea stagiilor de practică, prin consiliere în carieră È™i prin activități de sprijin a sistemului de învățare la locul de muncă pentru a facilita trecerea de la educaÈ›ie la muncă a celor 185 elevi È™i angajarea a 39 dintre ei.
Rezultatele așteptate:
-Parteneriate sustenabile între unitățile de învățămănt de la care provin elevii È™i angajatori din
Clarificare Documentatie de atribuire achizitie Servicii pentru evenimente, proiect "Atractiile turistice din zona transfrontaliera RO-BG - la un click distanta", cod SMIS: ROBG-353
2018-11-15
Referitor la procedura competitiva “Achizitie de servicii pentru evenimente” pentru proiectul “Atractiile turistice din zona transfrontaliera RO-BG la un click distanta”, cod SMIS 353:
1. Paragraful de la punctul 5. Subpunctul C) Descriere servicii; I) Conferinta de lansare; A) Servicii de cazare din DOCUMENTAÅ¢IA DE ATRIBUIRE PENTRU ACHIZIÅ¢IA “SERVICII PENTRU EVENIMENTE” se modifica avand urmatorul continut:
- Serviciile de cazare vor fi asigurate in regim de minim trei stele, camera single sau doubla in regim de single, pentru o durata de 1 noapte pentru 4 persoane pentru conferinta de lansare. Unitatile de cazare vor avea TV, baie privata cu dus, uscator de par, instalatie de climatizare/aer conditionat, acces gratuit WiFi. Micul dejun va fi inclus.
Comunicat de presa: Demarare proiect SuperScoala - Vrem, putem, reusim!
2018-04-27
AsociaÈ›ia Mereu pentru Europa împreună cu Inspectoratul Școlar JudeÈ›ean Dolj È™i AsociaÈ›ia EduFor Craiova derulează în perioada 11 aprilie 2018 – 10 aprilie 2021 proiectul SuperȘcoala – Vrem, putem, reuÈ™im!, cod MySMIS 106595, care are ca obiectiv general facilitarea accesului egal la educaÈ›ia obligatorie a copiilor, elevilor È™i tinerilor care au părăsit timpuriu È™coala aparÈ›inând grupurilor vulnerabile din 5 unități È™colare din mediul rural din judeÈ›ul Dolj (Școala Gimnazială Radovan, Școala Gimnazială Breasta, Școala Gimnazială „Ilie Martin” Brabova, Școala Gimnazială Secu, Școala Gimnazială „Carol al II-lea” DioÈ™ti), prin măsuri de sprijin integrate adresate unui număr de 685 de copii, 50 de tineri, 100 de cadre didactice, 100 de părinÈ›i, care să crească calitatea/atractivitatea serviciilor educaÈ›ionale È™i să conducă la reducerea È™i
ANUNT PRIVIND SELECȚIA PARTICIPANȚILOR LA PRIMA EDITIE A "ȘCOLII VERZI"
2016-09-22
Perioadă: 28 noiembrie – 2 decembrie 2016 Locație: Varshets, Bulgaria Participanți: 10 grupuri formate din câte 5 elevi și 1 profesor. Elevii vor trebui să aibă vârsta cuprinsă între 12 și 14 ani.
Condiții pe care trebuie să le îndeplinească elevii:
- să aibă Carte de identitate valabilă (pentru copiii cu vârsta peste 14 ani) sau Pașaport valabil (pentru copiii cu vârsta între 12-13 ani),
- să aibă o situație școlară bună (prezență constantă la școală, note peste medie),
- să aibă media maximă la purtare,
- cunoașterea limbii engleze constituie un avantaj, dar nu este o condiție obligatorie,
- prioritate vor avea copiii cu situații materiale precare,
- să aibă declarație notarială din partea părinților cu privire la acordul acestora pentru plecarea din țară.
Avantaje pentru elevii participanți:
- toate costurile de participare pentru elevi și profesorii
Asociatia Mereu pentru Europa anunta organizarea urmatoarelor cursuri de formare profesionala:
1. FRIZER – nivel 1 calificare
2. MANICHIURIST-PEDICHIURIST – nivel 1 calificare
3. FLORAR-DECORATOR – nivel 1 calificare
4. LUCRATOR IN COMERT – nivel 1 calificare
5. MANAGER DE PROIECT – perfectionare
6. COMPETENTE INFORMATICE – competente de baza
7. COMPETENTE ANTREPRENORIALE – competente de baza
8. COMPETENTE LINGVISTICE – LIMBA EMGLEZA – competente de baza
Conditii minime de participare:
- diploma 8 clase (pentru cursurile de nivel 1 calificare), 12 clase (pentru cursurile de competente de baza), licenta (pentru cursurile de perfectionare)
- copie dupa carte identitate
- copie certificat de casatorie (daca este cazul)
- adeverinta medicala (apt pentru curs).
Participare la cursuri este conditionata de formarea grupelor de curs.
Obiectivul general
Facilitarea accesului la ocupare si constituirea unei cariere profesionale a femeilor prin activitati de formare profesionala, stimulare a antreprenoriatului si constientizarea actorilor cheie relevanti, care sa conduca la cresterea incluziunii sociale si la egalitatea de sanse si de gen in regiunea Sud -Vest Oltenia.
Obiective specifice
OS1. Facilitarea accesului grupului tinta la informatii privind beneficiile pe care le poate aduce proiectul, modul de inscriere in program si de ramanere in acesta, prin crearea a 4 centre locale de sprijin si formare profesionala;
OS2. Dobandirea de abilitati si competente relevante pe piata muncii de catre 440 femei care vor beneficia de formare profesionala astfel: 300 femei vor beneficia de cursuri de calificare nivel 1: Lucrator in comert, Florar-decorator, Manichiurist-pedichiurist, Frizer si 140 femei vor
Miercuri încheiem un an în care am încurajat antreprenoriatul autohton. Tot atunci vă așteptăm să vorbim mai multe despre business și să facem planurile pentru 2016 - detalii mai jos.
Decorator de…exterior?
Dă-le ideilor tale o șansă.
Dacă vrei să începi o afacere intră pe www.startupspirit.ro, unde vei găsi o echipă de consultanți care te vor ajuta să-ți dezvolți un business sănătos, de la zero.
Pescărie tradițională?
Dă-le ideilor tale o șansă.
Dacă vrei să începi o afacere intră pe www.startupspirit.ro, unde vei găsi o echipă de consultanți care te vor ajuta să-ți dezvolți un business sănătos, de la zero.
Grădina de la țară în oraș?
Dă-le ideilor tale o șansă.
Dacă vrei să începi o afacere intră pe www.startupspirit.ro, unde vei găsi o echipă de consultanți care te vor ajuta să-ți dezvolți un business sănătos, de la zero.
Dacă vrei să începi o afacere intră pe www.startupspirit.ro, unde vei găsi o echipă de consultanți care te vor ajuta să-ți dezvolți un business sănătos, de la zero.
Vulcanizare digitală?
Nu, nu toate ideile sunt bune.
Dacă vrei să începi o afacere intră pe www.startupspirit.ro, unde vei găsi o echipă de consultanți care te vor ajuta să-ți dezvolți un business sănătos, de la zero.
"N-o sa inveti sa tesi, dar o sa stii cum poti scoate bani din asta."
2015-11-12
Vino luni, 16.11, la Masa Rotundă Startup Spirit din Drobeta, să o întâlnești pe Oana Pârvan de la Acul și Ața, care deține un atelier de costume populare, pe care l-a înființaț cu fonduri europene.
Ea ne va povesti cum și-a întemeiat business-ul și ce trebuie să faci pentru o afacere de succes cu produse tradiționale.
Participarea la eveniment este gratuita. Tot ce trebuie sa faci este sa completezi formularul de inscriere de mai jos. https://goo.gl/NO2buk
Nu pune toate ouăle în același coș” - vechi proverb din bătrânii business-ului.
Vino marți, 17.11, la Workshop-ul Startup Spirit din Drobeta, unde vei afla cum să intri în afaceri cu un plan de business bun, de la Sergiu Vladimir Antonescu, fondator Moctezuma Consulting, consultant și manager de proiecte.
Participarea la eveniment este gratuită. Tot ce trebuie să faci este să completezi formularul de inscriere de mai jos. https://goo.gl/k862tw
Animal fabric designer?
Dă-le ideilor tale o șansă.
Dacă vrei să începi o afacere intră pe www.startupspirit.ro, unde vei găsi o echipă de consultanți care te vor ajuta să-ți dezvolți un business sănătos, de la zero.
16 noiembrie, ora 17:30, Hotel Condor, Drobeta-Turnu Severin, Mehedinti
Niciodată nu vei știi care e mutarea câștigătoare, dar vei învăța cum s-o anticipezi. Vino la Masa Rotundă Startup Spirit să afli care sunt pașii pe care trebuie să-i urmezi pentru a demara un business de succes.
Participarea la eveniment este gratuită. Tot ce trebuie să faci este să completezi formularul de înscriere de mai jos. https://goo.gl/NO2buk
17 noiembrie, ora 10:00, Hotel Condor, Drobeta-Turnu Severin, Mehedinti
Gata cu joaca de business-ul. Vino la Workshop-ul de planificare antreprenorială să înveți cum să construiești cel mai important document al unui startup, planul de afaceri.
Participarea la eveniment este gratuită. Tot ce trebuie să faci este să completezi formularul de înscriere de mai jos. https://goo.gl/K862tw
Dacă vrei să începi o afacere intră pe www.startupspirit.ro, unde vei găsi o echipă de consultanți care te vor ajuta să-ți dezvolți un business sănătos, de la zero
Vino luni, 26.10, la Masa Rotundă Startup Spirit, să o întâlnești pe Oana Pârvan de la Acul și Ața, care deține un atelier de costume populare, pe care l-a înființaț cu fonduri europene.
Ea ne va povesti cum și-a întemeiat business-ul și ce trebuie să faci pentru o afacere de succes cu produse tradiționale.
Participarea la eveniment este gratuita. Tot ce trebuie sa faci este sa completezi formularul de inscriere de mai jos. https://goo.gl/Mvss4m
1. Costum
2. Servietă
3. Freză aranjată
4. Expresie încrezătoare.
5.Un plan de afaceri bun
Vino marți, 27.10, la Workshop-ul Startup Spirit unde vei afla cum să intri în afaceri cu un plan de business bun, de la Sergiu Vladimir Antonescu, fondator Moctezuma Consulting, consultant și manager de proiecte.
Participarea la eveniment este gratuită. Tot ce trebuie să faci este să completezi formularul de înscriere de mai jos. https://goo.gl/pRDXLY
Bibilioteco-Păstrăvărie?
Nu, nu toate ideile sunt bune.
Dacă vrei să începi o afacere intră pe WWW.STARTUPSPIRIT.RO, unde vei găsi o echipă de consultanți care te vor ajuta să-ți dezvolți un business sănătos, de la zero.
Vrei propria-ți afacere? Intră pe WWW.STARTUPSPIRIT.RO, unde vei găsi o echipă de consultanți care te vor ajuta să-ți dezvolți orice ideea de business, de la zero...aproape orice idee.
„Am o super idee de business!”, Citate celebre, zilnic, în România.
Pune ideile la treabă, nu în cărți. Dacă vrei să începi un business, pe startupspirit.ro găsești o echipă care te ajută cu toate sfaturile de care ai nevoie pe drumul tău în afaceri.
Ultimele locuri la workshop-ul StartUp Spirit! Discutam despre business in online, in offline, in pub sau la farmacie. La propriu. Cu Marius Dosinescu, de la FlorideLux.ro si Ramona Burciu de la OldHound Pub.
Dan Preda, de la contabilitateslatina.ro, ne arată ce înseamnă să lucrezi cu cifrele, astfel încât să pui pe picioare o afacere sănătoasă.
După cum bines pune și el: ”Îmi doream sa creez ceva unic pe piață, ceva ce multe alte cabinete de expertiză contabilă nu ofera, cu alte cuvinte, toate intr-un singur loc. Eu nu mă limitez doar la întocmirea declarațiilor fiscale, eu vă "traduc" cifrele, eu vă ajut să ințelegeți cum puteți să folosiți legea in favoarea dumneavoastră.”
Evenimentul va avea loc joi, 24 Septembrie 2015, începând cu ora 17.30 la Hotel Parc (Slatina).
Cât este știință și cât este artă atunci când vine vorba de antreprenorat? Cât este intuiție și cât este cunoaștere? Până unde este talent nativ și de unde începe învățarea? Ce primează: gândirea strategică sau rapiditatea reacției? 1% Inspirație 99% Transpirație mai este o sintagmă de actualitate? Ce face un antreprenor pas cu pas, de la idee, până la eșec sau succes?
Pornind de la aceste întrebări și intrând ulterior în profunzimea subiectului, Masa Rotundă propune participanților o incursiune în cultura antreprenorială autohtonă, precum și în problemele, dar mai ales oportunitățile oferite de mediul de afaceri românesc. Evenimentul va avea loc joi, 24 Septembrie 2015, începând cu ora 17.30 la Hotel Parc (Slatina).
Evenimentul se bucură de prezența a doi antreprenori, ambii de origine din Oltenia: Marius Dosinescu, de la Floridelux.ro, un brand deja cunoscut la nivel
De la idee la bani e un drum lung si anevoios. Cand pornim la orice drum, ne facem un traseu, alimentam masina si respectam semnele de circulatie. Asa e si in Business: fara planificare, e ca o calatorie fara harta si fara benzina.
Veți afla despre importanța planningului în business la Atelierul de Lucru StartUp Spirit, Vineri 25 septemebrie, incepand cu ora 10.00, la Hotel Parc, Slatina.
Nu uitați de vineri, ora 16.00. Ora până la care puteți depune ideile de afaceri care vă pot aduce o finanțare de până la 20000 euro. Multe idei bune vă dorim!
Detalii concurs: startupspirit.ro
Timpul e relativ, știm foarte bine, deci nu există prea târziu atunci când vrei să începi un business.
Articolul de mai jos s-ar putea să vă schimbe perspectiva despre vârsta la care oamenii de afaceri celebri au ales o viață fără șefi.
Ce ziceți, vă surâde o finanțare de 20000 euro nerambursabilă? Atunci intrați repede pe startupspirit.ro, pentru că am relansat concursul de idei de afaceri.
Acolo veți da nas în nas cu pop-ul de mai jos. Dați click pe el cu încredere, ca să ajungeți direct la secțiunea concurs.
Mult spor!
Atelierul a avut loc miercuri, 29 iulie 2015, incepand cu ora 10.00 la Hotel Simfonia, Rm Valcea. Invitatul special al evenimentului a fost Marius Focsa, CEO al firmei Chronax, antreprenor de peste 15 ani si expert în fiscalitate.
AFRO - Informatii despre Masa Rotunda de la Ramnicu Valcea
2015-08-14
Invitatul special al evenimentului a fost Alexandru Ionut Budisteanu, un tanar inventator si antreprenor din Ramnicu Valcea, care pune foarte multa pasiune în crearea de software si instalatii electronice, pentru îmbunatatirea vietii umane. Acum, Alexandru Ionut lucreaza la lansarea pe piata a robotului industrial VisionBot Pick and Place Machine, ce va ajuta inginerii în electronica sa asambleze acasa propriile lor dispozitive electronice, în volume de pana la 100 000 de unitati pe an. Una din cele mai importante realizari ale lui Alexandru Ionut este castigarea marelui premiu, Gord E. Moore award, în valoare de 75 000$, la competitia Intel International Science and Engineering Fair din Phoenix, SUA, pentru conceperea unor softuri ce pot fi folosite la masinile fara sofer. De asemenea, revista americana Time l-a nominalizat pe Alexandru ca fiind unul dintre cei mai influenti tineri
În perioada 18 mai – 04 iunie 2015, în cadrul proiectului „AFRO – Antreprenoriat, Formare si Ocupare in regiunile de dezvoltare Bucuresti – Ilfov si Sud-Vest Oltenia” având ID POSDRU /176/3.1/S/150788, s-a lansat si s-a desfasurat Concursul de idei de afaceri pentru ajutor de minimis in cadrul schemei de finanțare „Sprijin pentru antreprenori” aferenta POSDRU 2007 – 2013.
Scopul acestei competiții a constant in sprijinirea financiara a minimum 40 de idei de afaceri cu o subvenție de maximum 88.250 lei (echivalentul a 20.000 de euro). Pentru aceasta competiție, au fost depuse 72 de idei de afaceri, conform formatului standard, disponibil online pe website-ul proiectului, dintre care 34 cereri de finanțare pentru regiunea Sud-Vest Oltenia si 38 cereri de finanțare pentru regiunea Bucuresti Ilfov.
A urmat etapa de Evaluare a planurilor de afaceri de catre Comisia de
Invitatul special al evenimentului a fost Marius Focsa, CEO al firmei Chronax, antreprenor de peste 15 ani si expert în fiscalitate. Atelierul a avut loc miercuri, 24 iunie 2015, incepand cu ora 10.00 la Hotel Royal Craiova.
Au participat 18 persoane dornice sa afle informatii despre antreprenoriat.
AFRO - Informatii despre Masa Rotunda de la Craiova
2015-07-28
Invitatul special al evenimentului a fost Mircea Ungureanu. Are o experiență de 16 ani în diferite domenii precum vanzari directe, MLM, banking, FMCG, training, dezvoltare rețele, IT si fonduri europene, dintre care 2 ani în Timisoara şi 5 în Bucuresti. Din 2008 se afla în Craiova unde a initiat și activitatea de training/coaching, activitate în care peste 1000 de persoane au beneficiat de experienta sa transpusa în diferite formate de curs atat local, cat si în restul tarii. A câștigat finantari de peste 50 milioane de euro pentru clientii companiei sale sau pentru organizatii non-guvernamentale, fiind implicat totodata în coordonarea sau implementarea mai multor proiecte în domenii diverse, de la stimularea antreprenoriatului sau responsabilitatea sociala corporativa.
În prezent coordoneaza activitatea grupului de firme în care este implicat, care are două mari directii de
Vino pe 29 iulie, la ora 10.00, la Hotel Simfonia, în Râmnicu Vâlcea, la Workshop-ul Startup Spirit, să înveți ce înseamnă creativitatea în business de la Marius Focșa, CEO al firmei Chronax, antreprenor de peste 15 ani și expert în fiscalitate.
Stiloul, inventia unui roman care a schimbat lumea
2015-07-22
Stiloul, invenția unui român care a schimbat lumea.
Vino pe 28 iulie, la ora 17.30, la Hotel Simfonia, în Râmnicu Vâlcea, la Masa Rotundă Startup Spirit să descoperi alte idei românești de succes, de la Alexandru Ionuț Budișteanu, tânărul inventator și antreprenor, nominalizat de revista americană Time ca fiind unul dintre cei mai influenţi tineri ai anului 2013.
Vei învăța cum să pornești o afacere și ce înseamnă o idee bună de business.
Doar artiștii sunt creativi? Marius Focșa, CEO al firmei Chronax, antreprenor de peste 15 ani și expert în fiscalitate o să-ți demonstreze contrariul.
O să înveți ce înseamnă un business plan bun, cum să faci o cercetare de piață și care sunt pașii pe care trebuie să-i urmezi când începi o afacere.
Participarea este gratuită şi numărul de locuri limitat. Completează formularul de înscriere de mai jos ca să-ți rezervi locul la eveniment.
https://goo.gl/ez9f0V
Tânărul inventator și antreprenor din Râmnicu Vâlcea, Alexandru Ionuț Budișteanu, câștigătorul marelui premiu Gord E. Moore award, în valoare de 75 000$, la competiţia Intel International Science and Engineering Fair din Phoenix, SUA, și nominalizat de revista americană Time ca fiind unul dintre cei mai influenţi tineri ai anului 2013, vine la Masa Rotundă STARTUP SPIRIT pentru a vorbi despre succesul în business.
Participarea la eveniment este gratuită. Tot ce trebuie să faci este să completezi formularul de înscriere de mai jos.
https://goo.gl/3LwWP8
Trezește-te și vino pe 24 iunie, la ora 10.30, la Hotel Royal Craiova la workshop-ul Smart Business Planning, unde vei învăța ce înseamnă un business plan bun, cum să faci o cercetare de piață și care sunt pașii pe care trebuie să-i urmezi când începi o afacere.
Speaker: Marius Focșa, CEO al firmei Chronax, antreprenor de peste 15 ani și expert în fiscalitate.
Participarea este gratuită şi numărul de locuri limitat. Completează formularul de înscriere de mai jos ca să-ți rezervi locul la eveniment. https://goo.gl/0kB2h6
Caravana StartUP Spirit dedicata promovarii culturii antreprenoriale ajunge la Craiova!
2015-06-12
Cât este știință și cât este artă atunci când vine vorba de antreprenorat? Cât este intuiție și cât este cunoaștere? Până unde este talent nativ și de unde începe învățarea? Ce primează: gândirea strategică sau rapiditatea reacției? Ce face un antreprenor pas cu pas, de la idee, până la eșec sau succes?
Căutând să raspundă la aceste întrebări și să ofere instrumente pragmatice celor ce doresc să inițieze o afacere sau celor ce au deja o afacere, AESA-Agriconsulting Europe SRL împreună cu partenerii săi, Asociația "Societatea Națională Spiru Haret pentru Educație, Știință si Cultură„ și “Asociația Mereu pentru Europa” vă invită să
participați marți 23 iunie 2015 și miercuri 24 iunie 2015 la o serie de evenimente dedicate culturii antreprenoriale.
Pe data de 23 iunie va avea loc, începând cu ora 17.30, o Masă Rotundă ce propune participanților o incursiune în cultura
"AFRO - Antreprenoriat, FoRmare si Ocupare in regiunile de dezvoltare Bucuresti-Ilfov si Sud-Vest Oltenia" (ID POSDRU/176/3.1/S/150788) anunta lansarea concursului de idei de afaceri, cu premii de pana la 20.000 de Euro. Termen limita depuneri proiecte: 25.05.2015, ora 16.00.
Noua locatie a Centrului de Informare Europe Direct Craiova
2015-03-10
Noua locaţie a Centrului de Informare Europe Direct Craiova este pe str.Ion Maiorescu nr. 4, Craiova.
Datele de contact rămân aceleaşi, telefon: 0760278283, e-mail:europedirect_craiova@mpe.ro. Programul cu publicul este de Luni până Vineri întreorele 10:00 - 16:00.
Centrul de Informare Europe Direct Craiova este coordonat de cătreReprezentanţa Comisiei Europene în România şi oglindeşte legătura pe careComisia Europeană o are la nivel local cu cetăţenii.
Coordonator Centru Europe Direct
Ec. Neagoe-Băcanu Daniel
Asociaţia Mereu pentru Europa Craiova
Email: nbdaniel@gmail.com
Mobil: 0729.82.87.25Web: www.mpe.ro
Proiect PROFEM - Promovarea femeilor pe piata muncii din regiunea Sud - Vest Oltenia
2014-08-11
Asociatia „Mereu pentru Europa” a demarat implementarea proiectului “PROFEM – Promovarea femeilor pe piata muncii din regiunea Sud - Vest Oltenia”, in urma semnarii contractului de finantare POSDRU/148/6.3/G/133755 in data de 30 iunie 2014.
Proiectul a fost castigat prin competitie nationala in cadrul Programului Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritara 6, „Promovarea incluziunii sociale”, Domeniul major de interventie 6.3, „Promovarea egalitatii de sanse pe piata muncii” si se va desfasura pe o perioada de 18 luni, fiind implementat in parteneriat cu SC ACZ Consulting SRL.
Obiectivul general al proiectului il reprezinta facilitatea accesului la ocupare, precum si constituirea unei cariere profesionale a femeilor prin activitati de formare profesionala, stimulare a antreprenoriatului si constientizarea actorilor cheie relevanti, care
Prima editie a Caravanei "TRAVAIL - O sansa pentru viitorul tau!"
2014-06-25
Asociația Mereu pentru Europa în parteneriat cu Inspectoratul Şcolar Judeţean Dolj şi asociația EduFor Craiova au organizat în perioada 2 – 6 iunie o caravană de informare şi conştientizare pentru a aduce la cunoştinţă tuturor elevilor din clasele a X-a şi a XI-a, indiferent de rezultatele la învăţătură, că se pot înscrie la activităţile de consiliere şi orientare profesională, precum şi la stagiile de practică din România şi Portugalia, datorită oportunităţilor oferite de implementarea proiectului “Travail - Tranziția la viața activă în vederea integrării pe piața muncii pentru elevii din județul Dolj”.
Caravana de informare “TRAVAIL – O şansă pentru viitorul tău!” a fost întâmpinată cu mult entuziasm în cele 10 licee craiovene în care a poposit: Colegiul National Economic Gh. Chițu, Colegiul Tehnic de Arte şi Meserii "C. Brâncuşi", Colegiul Tehnic „C.D. Neniţescu”, Liceul
TRAVAIL - Tranzitia la viata activa in vederea integrarii pe piata muncii pentru elevii din judetul Dolj
2014-06-02
Asociatia „Mereu pentru Europa” a semnat contractul de finantare POSDRU 161/2.1/G/136 in data de 9 mai 2014 si a demarat implementarea proiectului “TRAVAIL – Tranzitia la viata activa in vederea integrarii pe piata muncii pentru elevii din judetul Dolj”, proiect castigat prin competitie nationala in cadrul Programului Operational Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Axa prioritara 2 „Corelarea invatarii pe tot parcursul vietii cu piata muncii”, Domeniul major de interventie 2.1 „Tranzitia de la scoala la viata activa”.
Durata de implementare a proiectului este de 18 luni, partenerii institutionali in cadrul acestuia fiind Inspectoratul Scolar Judetean Dolj, Asociatia EduFor Craiova si UNIAUDAX – Centro de Investigação e Apoio ao Empreendedorismo e Empresas Familiares din Portugalia.
Obiectivul general al proiectului il reprezinta facilitarea tranzitiei
Eşti o persoană responsabilă şi cu spirit de iniţiativă?
Vrei sa lucrezi într-un mediu dinamic?
Vrei să te implici în activităţile care să conducă la dezvoltarea comunităților interetnice Catane, Calopăr și Coțofenii din Față ?
Dacă răspunsul este DA, profită de şansa de a te alătura unei echipe de succes!
Asociaţia Mereu pentru Europa își manifestă disponibilitatea de a colabora cu voluntari pentru implementarea proiectului „DELICOM - Dezvoltare locală integrată sub responsabilitatea comunității” pentru următoarele activități:
- Secretar;
- Asistent relaţii publice;
- Asistenţi gestionare ONG – două posturi;
- Voluntari care se ocupă de probleme organizatorice – două posturi.
Cerinţe:
- absolvent de studii medii sau absolvent de studii superioare ;
- spirit organizatoric, iniţiativă şi flexibilitate;
- abilităţi de comunicare;
Plan de management si raspandirea informatiilor despre aria Ciuperceni - Desa
2012-05-14
Asociatia "Mereu pentru Europa", implementeaza in perioada mai 2012 - mai 2014 proiectul "Plan de management si raspandirea informatiilor despre aria Ciuperceni - Desa" finantat prin PROGRAMUL OPERATIONAL SECTORIAL "MEDIU" 2007-2013, Axa pioritara 4. Implementarea sistemelor adecvate de management pentru protectia naturii, Domeniu major de interventie - Dezvoltarea infrastructurii si a planurilor de management pentru protejarea biodiversitatii si retelei Natura 2000, in judetul Dolj, localitatile: Calafat, Ciupercenii Noi, Desa, Ghidici, Piscu Vechi, Poiana Mare, Rast.
Proiectul "Plan de management si raspandirea informatiilor despre aria Ciuperceni - Desa" are ca obiectiv protectia si imbunatatirea biodiversitatii, constientizarea si educarea publicului privind importanta conservarii speciilor de importanta comunitara in aria protejata Ciuperceni – Desa prin actiuni de